Дорогинка негізгі мектебінің
2016-2017 оқу жылының
1 жартыжылдық бойынша психологтың есебі.
Бастауыш сыныптарда жаттықтырушы сабақтар келесі тақырыптар түрімде өтті: «Менің денем»
Мақсаты: өз денесінің үнін сезіп,дене мүшелерін біліп,олардың қызметтерін,сана сезімге гигиена жайында түсінін енгізу .
«Адамдар қалай демалады»
Мақсаты: шаршап- шалдығудың көрсеткіштерім танып білу,және ондай жағдайдан шығу жалдарын анықтау.
Тапсырма:шапшан жұмыс істей білу түрін қолдана отырып, мақсат қайып үйрену,шаршап, шалдығуды адамдар демалы арқылы басу, өзін-өзі шапшан жұмыс істеуге келтіру.
« Барлығы ауырғанда, өзіңді қалай сақтау керек»
Мақсаты: индекциялық аурулардың жайында түсінін қалыптастыру, және олардан қорғану жалдарын, керектігін қалыптастыру, өз гигиеналық тазалығын сақтай отырып, иммунитетті салауатты өмір салтын қалыптастыра отырып жоғарылату, өз гигиеналық тазалығын қадағалап отырдын әдетке келтіру,5-9 сыныптарға.
« Біздің құқығымыз бен міндетіміз»
Мақсаты: жеке адам заңы жайында түсінін білу, басқа адамдардың заңдарын біле отырып, өзарақалам қатынасы мен міндетін білу, оны әріқарай қалыптастыру, басқа адам құқын сыйлау, және өз құқан қорған қалу.
« Біз және біздің сынып»
Мақсаты:илаңдаудың төмендеуі,төптағы бірізділін қалыптастыру, өз «Мен» қалпының «Біз» қауышындалығының түсіну. Әр қатысушының топтан қарсы алушылығы, қоршағандарға қөлген беру және өзінін қол ұшын беру қалыптастыру, өзің қауым мүшесі ретінде сезіндеру, қолдау көрсетушілігін түсіну.
«Сұлулық- күші»
Мақсаты: эстетиканың дамуы, қоршаған орта мен өзінін жан дүниесін түсіну мәдениетім қалыптастыру. Эстетика мен гигиенаның қалыптастыруын және сақтауын қалыптастыру. Ата аналар, оқушылармен әңгімелесу, оқушылар арасында сауалнама өткізіп, ата-аналардын балаларының ішкі және сыртқы мінезін анықтаттым. Жауаптармен салыстырмалы жұмыс жүргіздім.
Мақсаты: ата- аналармен балалардың жауаптары бірнелкіме бірдей емес пе екендігім анықтау.
Ата- аналармен, оқушылар арасында «Мен кіммін!», « Мен қандаймын?» деген тест өткіздім.
Ата- аналармен балаларға жеке сұрақтар беріледі. Содан соң оқушылардың жауаптары ата-аналарға оқылады. Ата- аналар балаларының айтқанын ескере отырып дұрыс па бұрыс па екендігін салыстырады, өз пінірлерін айтады.
Содан соң ата-аналар жауабы балаларға оқылады.
Мұғалімдердің психологиясының бай жаздыруы үшін «Біз және біздің кейбір әдеттеріміз». денешынықтыру,күлкі, бой жазу.