«Ақмола облысы білім басқармасының Сандықтау ауданы бойынша білім бөлімі Дорогинка ауылының негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі    
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Дорогинка отдела образования по Сандыктаускому району управления образования Акмолинской области»

Біз соц.желілерде

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мұғалім мен оқушының қақтығысы туралы біліп, ата-аналарға өзін қалай ұстау керек.

15.05.2017

Егер сіз мұғаліммен жанжал туралы білсеңіз:


* Ұрыспаңыз, істің немен екенін біліңіз.

* Мұғалімнің кемшіліктерін баламен ешқашан талқыламаңыз. Жақсы не қиын, оған жұмыс істеуге көрсетіп, осы, онда мұғалім сол адам, барлық қалған сияқты, және мүмкін устать және раздраженным.

* Мұғаліммен наразылықсыз сөйлесіңіз, ең алдымен, сіз бірге шығу оңай болады. Жағдайды іске қоспаңыз. Жанжал жалыны мектеп әкімшілігіне қойылғанын күтпеңіз. Ең басында жағдайды шешіңіз.

 

Кіші және орта жастағы оқушылар әлі де дипломатиялық қабілетке ие емес. Жанжалды жағдайда олар салқындатқышты сақтап, проблеманың барабар шешімін таба алады деп күту керек пе?

оны күшейте отырып және өз денсаулығына зиян келтірмей ме? Егер балада мұғаліммен қарым-қатынас қалыптаспайтынын білсеңіз, араласу қажет.

Ата-ана мен әкенің міндеті-оқушыға мәселенің нюанстарын түсінуге және мұғаліммен сындарлы диалог мүмкіндігін көрсетуге көмектесу. Сонымен қатар, ата-аналардың белсенді мінез-құлқы қақтығысушы тараптардың күшін теңестіреді.

1 Жағдайды бағалау

Бала мен мұғалімнің қарсыласуына жол бермеңіз. Міне, балада мұғаліммен шиеленіскен қарым-қатынас қалыптасқанын ерте кезеңде анықтауға болатын бірнеше белгілер бар:

- оқушы оқуды немесе қандай да бір затты елемейді: үй тапсырмасын орындаудан бас тартады, оқулықты бұзады, дәптерді әдетте ыңғайсыз;

- бала карикатура мұғаліміне сурет салады, ол туралы немқұрайлықпен немесе агрессивті түрде шақырады, оның сабақтары туралы сұрақтар қойғанда тітіркендіреді.

2 баламен әңгімелесу

Жанжалдың себептерін түсіну, оның өткірлігін бағалау және қандай да бір шаралар қабылдау үшін қарсы күресуші тараптардың көзқарасын анықтау қажет. Осы екі нұсқаның бір-бірінен ерекшеленуі мүмкін екеніне дайын болыңыз.

Сіздің баламен сөйлесудің басты мақсаты-оған өзінің жағымсыз эмоцияларын білдіруге мүмкіндік беру. Тек осыдан кейін ғана ұлы немесе қызы сізден мәселені конструктивті шешуге көмек ала алады. Әңгіме барысында бірнеше маңызды сәттерге назар аударыңыз:

- бала мұғаліммен қарым-қатынас туралы айтса, ол жылап, дауысын арттыра алады, мұғалімнің дөрекі сөздері мен қорлайтын лақап аттарын пайдалана алады. Бұл жалынды сөзді үзбеңіз;

- бала бастан кешкеннен кейін, оны жанжалдың нюанстарына тоқтауды сұраңыз.  Мысалы, оқушыға мұғалім алғаш рет өзінің оған немқұрайлылығын білдіргенін, қандай жағдайларда педагог дауысты және т. б. көтере бастағанын еске түсіруді ұсыныңыз.;

- әңгіме барысында мұғалімнің атына агрессияны білдірместен, балаға өз көңіл-күйіңізді көрсетіңіздер. Сіздің міндетіңіз-оқушының жауға жамандық жасауға ұмтылысы жоқ екеніне сендіру.  Олар бір-бірін түсіну қиын.

- әңгіме соңында бірлескен әрекет жоспарын жасаңыз. Егер ұсыныстар баладан шығатын болса, жақсы. Мысалы, ол педагогты тітіркендіретін іс-әрекеттерден бас тартуға, үй тапсырмаларын және т. б. барынша тырысуға уәде бере алады.

Сонымен қатар ата-ана өзін тыңдаушының рөліне шектемеуге болмайды. Тырысыңыз

бала мұғаліммен сөйлескеніңіз үшін, сыныптастарыңыз ешнәрсе білмеу үшін сабақтан кейін мектепке келуге уәде берді.

3 мұғаліммен сөйлесу

Педагогпен сөйлесе отырып, әңгіме оның жеке әсерінің емес, нақты фактілердің негізінде қалыптасуын қадағалаңыз.  Мұғалімнің мінез-құлқы туралы дәл осындай тұжырым жасағанын және неге нақтылауға ұялмаңыз.

Баланың іс-әрекетінің ерекшеліктерін ғана емес, атмосфераның нюанстарын да ескеріңіз

оқу орны: сыныптағы қарым-қатынас, мұғалімді оқыту стилі. Мұғалім алдында жасырынбаңыз, өз балаңыздың кінәсін тоқтатпаңыз. Мұғалім сіздің балаңызға немесе қызыңызға "өмірді бұзады" деп қорықпаңыз.

Сіз мектепте өзін жайлы сезінуге ұмтыла отырып, баланың құқықтарын қорғайсыз.  Өмір тәжірибеңнің биіктігінен қақтығысқа қараңыз. Сіздің бір кездері хат бойынша үшеу болғанына байланысты жұмысқа орналаса алмайсыз немесе достарыңыз жоқ па?

Жанжалдың пайда болуы, барысы және нәтижесі үшін педагог жауапты екенін ұмытпаңыз

- балаларды тәрбиелеумен кәсіби айналысатын адам ретінде. Егер мұғаліммен әңгіме тұйыққа түссе, тікелей сұраңыз: ол қалыптасқан жағдайдан аман-есен шығуды қалай көреді?

Профилактикалық шаралар

Ата-аналар мен мұғалімдер арасындағы жақсы қарым-қатынас оқушыларды артық қосалқылардан және жоғары талаптардан қорғай алады. Бұл сыйлықтар арқылы "сатып алу" туралы емес, аналар мен апалардың мектеп өміріне қатысуы туралы.

Ата-аналар жиналысына үнемі келуге тырысыңыз, мұғалімдерге оқу материалдарын және т. б. көшіруге көмектесіңіз.

Баланың қызықты хоббиі болуын ойлаңыз.  Оның спорттық немесе музыкалық табыстары, бір жағынан, мектепті түрлі конкурстар мен жарыстарда көрсетуге мүмкіндік береді, ал екінші жағынан мұғалімдер мен сыныптастармен қақтығыстарды қиындатуға көмектеседі.

Просмотров: 548


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст